Hero Survival
Spróbuj przetrwać hordy potworów z klasycznego horroru! Hero Survival to gra roguelite, w której będziesz zabijać hordy wrogów z klasycznych horrorów, ulepszając swoją postać, ucząc się różnych umiejętności i dopasowując swój styl gry do wyposażenia. Wybierz unikalny sposób dla swojej postaci. Chcesz zamrozić swoich wrogów? To sposób na ciebie dla kriomanty! A może wolisz wcielić się w rolę zamachowca, który wysadza rzeczy w powietrze? A może jesteś gotowy polegać tylko na swojej zaufanej broni? W takim razie jesteś urodzonym rewolwerowcem! Wydawaj monety zarobione w każdym biegu, aby odblokować nowe postacie. Stań się silniejszy, zniszcz tysiące wrogów, przetrwaj kolejne fale i staraj się nie denerwować Szalonego Boga Czasu! Cechy: - Biegi w szybkim tempie - Wampiry, wilkołaki, mumie i inne potwory z klasycznych horrorów - Setki kombinacji przedmiotów i umiejętności, aby ulepszyć swoją postać - Dużo broni. Pistolety? Rewolwery? Strzelby? Karabiny snajperskie? Wyrzutnie granatów? Karabiny automatyczne? Pistolety maszynowe? Mamy je wszystkie!