Hero Origin Pack
„Kto zmierzy się z częściowo zapomnianymi demonami przeszłości?” Pakiet Hero Origin zawiera w pełni funkcjonalne skórki przedstawiające dawną postać wszystkich bohaterów, widywaną w scenach w kaplicach refleksji. Nadaj swoim bohaterom ich starą postać, gdy będziecie pędzić ku złowieszczej górze, by zmierzyć się z waszymi porażkami! Ten pakiet zawiera skórkę genezy każdego bohatera Darkest Dungeon II, w tym postaci z zawartości do pobrania. By zyskać dostęp do skórek z zawartości do pobrania, konieczne jest posiadanie odpowiedniej zawartości. Po pobraniu tego pakietu należy ukończyć wspomnienia wszystkich bohaterów w kaplicach, by odblokować ich skórkę genezy w opcjach wyglądu.