Hełm Locus
Mimo dość egzotycznego wyglądu hełmu Locus większość spartańskich jednostek operacyjnych wybiera ten model, inspirowany architekturą Concordu, ze względu na jego elastyczność w terenie i kompatybilność z ograniczeniami Mjolnir.