HELLREAPER
Zostań Hellreaperem, niepowstrzymaną siłą, której Niebo nie może kontrolować, a Piekło się boi. Pokonaj nieczyste hordy i zabij groteskowych bossów. Wykuj i opanuj swoją broń. Władaj przeklętą magią. Odkrywaj starożytne relikwie. Ewoluuj. Każdy krok tego krwawego upadku w otchłań należy do Ciebie. Kiedy hordy Piekieł rosną w siłę, a Wieczna Równowaga jest zagrożona, Niebiosa muszą kontratakować. Jako ostatnią linię obrony uwalniają Hellreapera. Poświęcając jednego z Wysokich Aniołów, tworzą niszczycielską, niekontrolowaną siłę, która może przywrócić porządek. Z pomocą tajemniczej istoty znanej jako Trzy Siostry odkryjesz sekrety piekielnego zepsucia – i nie tylko. Będą też koty. Prawdopodobnie… z kotami nigdy nie wiadomo. HELLREAPER to wymagająca, ale uczciwa gra z niezwykle responsywnym sterowaniem. Awesome Games Studio jest małym, niezależnym zespołem zapalonych graczy. W naszych poprzednich tytułach, takich jak Fury Unleashed i Yet Another Zombie Survivors, ściśle współpracowaliśmy z naszą społecznością, aby zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze gry były tak niesamowite, jak się tylko da.