Hello Guest: Hello Neighbor 2 pre-alpha
Witaj w Hello Guest, skradankowym horrorze z zaawansowaną, uczącą się sztuczną inteligencją. Masz nocną zmianę w wesołym miasteczku Złote Jabłko, gdzie pracujesz jako ochroniarz i gdzie czai się tajemnicze stworzenie. Ta sterowana przez SI istota uczy się na podstawie twoich działań, boi się światła i zawsze próbuje zakraść się od tyłu.