Hello Engineer
A więc straszliwy sąsiad uwięził cię w tajemniczym parku rozrywki? Jeśli chcesz uciec, musisz zmierzyć się z jego mrocznymi sekretami. Uwolnij swoją kreatywność oraz inżynierski talent, wskocz do swojej maszyny i przygotuj się do walki. Hello Engineer to oparta na budowie maszyn gra jedno- i wieloosobowa osadzona w enigmatycznym lunaparku. Konstruuj ze złomu niesamowite maszyny, staw czoła straszliwemu sąsiadowi z armią złowrogich robotów i sprostaj wyzwaniom dzięki umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów. Połącz siły z nawet 3 znajomych, by razem toczyć się, szybować i skakać na drodze do zwycięstwa! Weź udział w epickich bitwach maszyn i udowodnij, że lokalni wynalazcy są potęgą, z którą trzeba się liczyć! Budowanie: – Dla pomysłowych:W Hello Engineer znajdziesz ramy, mechanizmy, silniki (nawet odrzutowe!), koła i bronie, za pomocą których stworzysz najróżniejsze pojazdy odpowiadające twoim aktualnym potrzebom. – Dla wytrawnych konstruktorów: Gra oferuje zaawansowane zasoby (m.in. obwody elektryczne i inteligentne moduły), dzięki którym doświadczeni inżynierowie mogą budować samobieżne pojazdy i mechaniczne istoty. Pora wynieść swoje umiejętności na nowy poziom. – Kreatywność to podstawa: Gra nie narzuca żadnych rozwiązań. Świat Hello Engineer to piaskownica, w której możesz puścić wodze fantazji i zbudować naprawdę niepowtarzalne maszyny. Każde urządzenie, które sprosta zadaniu, można uznać za udany projekt! Tryb wieloosobowy do 4 graczy: – Uważasz, że przydałaby ci się dodatkowa para rąk do obsługi twoich maszyn? Po prostu dodaj więcej paneli kontrolnych i ciesz się zabawą razem z innymi członkami swojej załogi! – Szykujesz wysoce ambitny i skomplikowany projekt? Połącz siły ze znajomymi! – Dzielenie się planami to skuteczny sposób na doskonalenie mechanizmów i rozwijanie wyobraźni. – Współpracujcie ze sobą, by stworzyć idealną maszynę i unikatowe, niepowtarzalne projekty. Tryby gry: – Tryb fabularny: Staw czoła wyzwaniom i łamigłówkom, konstruując wyjątkowe maszyny w pojedynkę lub ze znajomymi. Przygotuj swoje dzieła do zażartych walk z bossami, wyposażając je w niszczycielskie bronie! – Tryb sandboxowy: Konstruuj bez żadnych ograniczeń i stwórz maszynę swoich marzeń!