Hello Engineer Demo
A więc straszliwy sąsiad uwięził cię w tajemniczym parku rozrywki? Uwolnij swoją kreatywność, konstruując dziwaczne pojazdy i maszyny bojowe, by ujawnić jego mroczne sekrety i uciec. Hello Engineer to oparta na budowie maszyn gra wieloosobowa (do 4 graczy) osadzona w świecie Hello Neighbor! Zbieraj zasoby, buduj i pokonuj przeszkody, przemierzając tajemniczy, dziwaczny lunapark. Składaj niesamowite urządzenia ze znalezionego złomu, by rzucić wyzwanie straszliwemu sąsiadowi i jego złym robotom. Tocz się, szybuj i skacz na drodze do zwycięstwa – każde urządzenie, które sprosta zadaniu, można uznać za udany projekt! Weź udział w epickich bitwach maszyn i udowodnij, że lokalni wynalazcy są potęgą, z którą trzeba się liczyć!