Hell Let Loose - Battle Scarred
Ta zawartość do pobrania zawiera dwa stroje niemieckiej piechoty Ubiory te sprawdziły się w ogniu walki, co widać po ich uszkodzeniach — te nowe niemieckie mundury opowiadają historie zaciętych walk i żołnierzy będących o włos od śmierci. Kurtka weterana Heer odzwierciedla rzeczywistość wojny, a noszone z dumą ślady odniesionych w boju ran wzbudzają podziw nowych żołnierzy piechoty. Silna presja odczuwana w trakcie kampanii jest widoczna w swobodniejszej koszuli Heer, zapewniającej ulgę w letnim upale.