Hell Clock
Kup Hell Clock wraz z rozszerzeniem Hell Clock: Cursed War i rozpocznij walkę w piekielnym czyśćcu, który odkrywa najciemniejszą stronę historii Brazylii. PIEKIELNY ZEGAR TYKA W XIX wieku miał miejsce ponury rozdział brazylijskiej historii. Osada Canudos stała się sanktuarium dla tysięcy ludzi szukających schronienia. Kiedy jednak sprzeciwili się nowo utworzonej armii Republiki, ich opór spotkał się z niszczycielską reakcją. Zmasakrowanych zostało 25 000 mężczyzn, kobiet i dzieci. Wciel się w Pajeú – wojownika, który odzyskał wolność, a teraz walczy o ocalenie duszy Nauczyciela – mentora i duchowego przywódcy Canudos. Każde kolejne zejście w głębiny zagina czas, a Twoje moce rosną, gdy mierzysz się z coraz potężniejszymi siłami mroku, które przejęły kontrolę nad umysłem Nauczyciela i uwięziły jego duszę. WYŚCIG PRZEZ PIEKŁO W walce z nieumarłymi oprawcami ważna jest każda sekunda. Zaryzykuj i zejdź głębiej w poszukiwaniu potężnych łupów. Staw czoło koszmarnym wcieleniom tych, którzy starali się ukryć prawdę. TWÓRZ NIEPOWSTRZYMANE KONFIGURACJE Szukaj starożytnych Artefaktów nasyconych mocą oporu. Twórz niszczycielskie konfiguracje, w których niezłomny duch Canudos staje się niepowstrzymaną siłą. UWOLNIJ PIEKIELNĄ MOC Opanuj różne niszczycielskie umiejętności zrodzone z wściekłości. Przedzieraj się przez hordy przeciwników, wykorzystując błyskawiczne ciosy nożem, miażdż wrogów przy użyciu Wielkiego Dzwonu Canudos lub zadawaj szybką śmierć bronią osobistą. NAPISZ HISTORIĘ OD NOWA Każde zejście to nowa szansa na naprawienie historycznych krzywd. Odkryj wyjątkowe kombinacje Błogosławieństw, aby rozwinąć swoją postać i stawiaj czoła demonom z mrocznej przeszłości, teraźniejszości, a także przyszłości Brazylii. WALCZ WE WŁASNYM TEMPIE Niezależnie od tego, czy zależy ci na brutalnym starciu z historycznymi oprawcami, czy podróży w poszukiwaniu sprawiedliwości, Hell Clock dostosowuje się do wybranej przez ciebie ścieżki. Zapomnij o presji czasu w trybie Relaksu lub przekrocz własne granice w trybie Hardkorowym. POWSTAŃ I STAW OPÓR Rozegraj kompletną trzyaktową kampanię, a wkrótce po premierze rozpocznij wędrówkę przez system Końcowego Wniebowstąpienia! Przejdź tryb Piekła, twórz wyzwania z Pokutami i wypełniaj niebiańskie Obietnice w zamian za boską moc Konstelacji. POWSTAŃ I STAW OPÓR Wynieś swoje buildy na wyższy poziom, Nasycając Relikwie Narzędziami, aby zwiększyć ich moc i dodać nowe efekty. Albo podejmij ryzyko dla większych nagród, Korumpując swoje Relikwie, z równą szansą na błogosławieństwo lub klątwę.