Hearthstorm (Xbox One)
Twoja armia czeka na rozkazy! Umieść odpowiednie jednostki na właściwej linii we właściwym czasie i wygraj każdą bitwę, w której weźmiesz udział. Żadnych wymówek dla wroga!