Has-Been Heroes
Wyrusz na epicką wyprawę z Has-Been-Heroes, grupą czempionów, niegdyś sławionych w całym królestwie i niemal zapomnianych do czasu, aż król wyznaczył im jeszcze jedno zadanie, najbardziej epickie w historii: ZABRAĆ KSIĘŻNICZKI-BLIŹNIACZKI DO SZKOŁY! Cechy charakterystyczne: * Poznaj kompanię bohaterów jako młody zdolny łotr. Dołącz do mnicha Metaclesa, wojownika-zapaśnika Cruxa... i zaczekaj aż poznasz resztę, w tym antropologa-meksykańskiego zapaśnika, czujnego szejka i wielu innych! * Odblokuj i zbierz setki przedmiotów i zaklęć, zmieniających rozgrywkę i wzmacniających moce bohaterów. * Łącz zaklęcia, aby uzyskać niszczycielskie efekty i okiełznaj moc magii, zbierając kolejne elementy. * Stań do walki z niezliczonymi potworami, z których każdy kolejny jest większy i bardziej przerażający. Czy odważysz się zmierzyć z armią ciemności, dowodzoną przez wielkiego ghula? * Graj w stylu roguelike – giń i próbuj jeszcze raz. Wybierz swoich bohaterów i przygotuj ich do walki!