Hardware DLC
Zmień swój sklep w raj dla majsterkowiczów dzięki Hardware DLC! Zaoferuj swoim klientom różnorodne niezbędne narzędzia i artykuły do majsterkowania, w tym narzędzia wielofunkcyjne, śrubokręty, narzędzia pomiarowe, zestawy gwoździ, pistolety do kleju, haczyki ścienne, klipsy do kabli, taśmę montażową, przenośne skrzynki narzędziowe, zestawy kluczy imbusowych i wiele innych. Wprowadź praktyczne, przyjazne dla majsterkowiczów produkty na swoje półki i zmień swój supermarket w miejsce, do którego warto się udać po codzienne artykuły metalowe.