Happy's Humble Burger Farm
Gratulacje, właśnie zatrudniono cię do pracy na nocnej zmianie! Będziesz pracować w pojedynkę, ale jesteśmy przekonani, że świetnie ci pójdzie… Będziesz grillować burgery, obsługiwać frytownice i nalewać napoje w kameralnie położonej restauracji na obrzeżach miasta. Klienci wprost uwielbiają nasze menu i nie mają dość naszych kanapek Happy's Deluxe, Fantastic Fowl i Poppin' Pork. Frytki i łososiowe nuggetsy to również wielkie hity, a dochodzą nas też pogłoski o Happy-Dogsach i deserach już w niedalekiej przyszłości! Kiedy każdy klient składa zamówienie, do ciebie należy opracowanie planu i jego dobra realizacja. Jeśli wydasz klientom złe zamówienie lub będziesz się guzdrać, poskutkuje to naruszeniem. Trzy naruszenia i... poprzestańmy na tym, że Skromna Jałówka Radość nie będzie równie radosna, gdy dasz klientom powody do niezadowolenia. PAMIĘTAJ, ŻEBY NIE ROZCZAROWAĆ RADOŚCI. Na pewno jednak dasz sobie radę! O ile tylko nie podpadniesz Radości, będzie świetnie! Wierzymy w ciebie!