Haneda Girl
Witamy w Data Empire, Pilocie Haneda! ALARM! Data Empire jest atakowane przez Hackernautów! Pomóż Chichi Wakabie (pilotce Haneda Girl) uratować Data Empire przed przerażającymi (i bezwzględnymi) Hackernautami. Zanurz się w tej przygodzie z doskonałym feelingiem rozgrywki razem z M.O.T.H.E.R., taktycznym mechem bojowym Haneda Girl. Cięcia czy pociski — kontroluj obie postacie i graj w kreatywny oraz frenetyczny sposób. Precyzyjne sterowanie, uzależniająca pętla rozgrywki i najlepsza muzyka techno, jaką usłyszysz w tym sezonie. Wchodzisz w to? Haneda Girl to stylowa, precyzyjna, dwuwymiarowa platformówka akcji. Przełączaj się między postaciami i eliminuj zagrożenie w najszybszy, najmądrzejszy i najbardziej efektywny sposób. Każde starcie można rozwiązać na wiele różnych sposobów. Bądź kreatywny! Od speedrunnerów po graczy okazjonalnych — ta gra jest stworzona dla KAŻDEGO! „Ucz się na własnych błędach” Powtarzalność rozgrywki jest esencją doświadczenia, ale bez obaw! Dynamiczny feeling gry, krótkie rundy i precyzyjne sterowanie sprawią, że będziesz cieszyć się każdym pikselem tej uzależniającej i wymagającej gry. „Wyzwanie to nie sama droga, lecz sposób, w jaki nią podążasz” Cięcia czy pociski — graj bezpiecznie z M.O.T.H.E.R. albo szybko i niebezpiecznie z Hanedą (natychmiastowe zabójstwo). Ale pamiętaj: „Sam możesz zajść szybciej, ale razem zajdziesz dalej” Instrukcje: Jestem ostrożny i zachowawczy = używaj M.O.T.H.E.R. Czasem zbieram się na odwagę = przełączaj się między M.O.T.H.E.R. a Hanedą Jestem bardzo bezpośredni = Haneda Girl (bez wątpliwości) Zdobywaj lepsze rangi Zbieraj także medaliony z dodatkowym LORE, aby zagłębić się w historię gry, oraz przedmioty odblokowujące NOWE bronie balistyczne zaprojektowane dla mecha M.O.T.H.E.R. Nowe bronie = przewaga taktyczna Historia Chichi Wakaba jest najlepszą graczką w Haneda Girl — automacie arcade znajdującym się w kawiarni pana Hinaty. Gdy wraca ze szkoły do domu i nie ma zbyt wielu prac domowych, zwykle zatrzymuje się w kawiarni, by raz za razem ratować Data Empire. Jest tak dobra, że profesor Nakamura, twórca gry, wybiera ją do podróży do świata gry i czyni ją prawdziwą pilotką Haneda Girl. Razem z taktycznym mechem bojowym M.O.T.H.E.R. stanowią postrach Hackernautów — najgroźniejszego zagrożenia, jakie zna Data Empire. Chcesz im pomóc, raz na zawsze wymazać tych irytujących najeźdźców i zapewnić Data Empire długotrwały pokój? Czekamy na ciebie! Zapisz się i walcz z diabłem po szkole! Prosta i urocza historia w połączeniu z potężną ścieżką dźwiękową techno dopełniają doświadczenie Haneda Girl. Intensywne sesje rozgrywki pełne wyrzutów dopaminy — gwarantowane. „W świecie zbudowanym z kortyzolu spróbuj być dopaminą” Najważniejsze cechy: Poruszaj się jak w CELESTE Niszcz jak w BRO FORCE Tnij jak w KATANA ZERO I giń jak w HOTLINE MIAMI Wchodzisz w to?