Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Trzymaj się kół - „Vehicle Pull” to najnowszy tryb gry w HamsterPlayground! Zwiększ emocje, gdy Twój chomik stanie się małym siłaczem, ciągnącym minipojazdy po trudnych torach. To nie jest zwykły wyścig; to test siły, strategii i mocy Twojego chomika! W „Vehicle Pull” Twój chomik zakłada maleńką uprząż i przygotowuje się do ciągnięcia miniaturowego wozu. Rywalizuj ze znajomymi lub przeciwnikami AI w dynamicznych wyzwaniach polegających na naciśnięciu przycisku. Udowodnij, że Twój chomik jest nie tylko szybki, ale i niezwykle silny.