Hamster Playground - Time Travelers Skin Pack
Rozpocznij niesamowitą podróż w czasie z zestawem dla chomika podróżnika w czasie! Czas przebrać się za lekarza i jego małego pomocnika, prawda? Zobacz, jak Twoje chomiki stają się poszukiwaczami przygód podróżującymi w czasie, gotowymi do odkrywania przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. To DLC zawiera gotowy zestaw nowych strojów, a także osobne przedmioty, które Twój chomik może ubrać w inne dostępne elementy.