Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Przygotuj się na odkrycie każdego zakątka Hamster Playground z The Whole Playground Pack, ostatecznym mega-pakietem, który łączy wszystkie emocje, dreszcze, kostiumy i zawody w jednym nieodpartym pakiecie! Ścigaj się, ciągnij i przechodź przez każdy tryb, jaki kiedykolwiek został wydany: - Vehicle Pull: przetestuj surową siłę na krętych torach w naszym klasycznym wyzwaniu siłacza - Eating Contest: wciskaj przycisk, aby zobaczyć, który chomik pochłonie najwięcej przekąsek w rekordowym czasie - Skateboard Race: przemierzaj labirynty i proste odcinki na czterech małych kółkach - Beware The Cat: unikaj czających się kocich wrogów w tym wyścigu przetrwania o wysoką stawkę Odkrywaj różne style z wszystkimi DLC: - Spooky Hamster House: nawiedzone dekoracje, upiorne stroje i duchowe zadania - Hamster City: miejskie meble, kostiumy do pracy i wyzwania tematyczne związane z miastem - Kawaii DLC: dekoracje inspirowane Azją, tradycyjne stroje i nowe, pełne blasku misje - Doll House DLC: wyposażenie domku dla lalek, stroje rockowe i zadania związane z muzyką - Royal Hamsters DLC: średniowieczne zamki, rycerskie zbroje, królewskie suknie i fantastyczne przygody - Cute Pets DLC: wiejskie krajobrazy, kostiumy zwierząt i zabawne zadania na farmie Ubierz swoje chomiki we wszystkie pakiety skórek, jakie kiedykolwiek zostały wydane: - Conquerors Skin Pack: zbroje, pióropusze i sztandary bitewne odpowiednie dla małego generała - Ancient Skin Pack: królewskie szaty, ozdobne nakrycia głowy i symbole zaginionych cywilizacji - Detectives Skin Pack: płaszcze i klasyczne kapelusze detektywistyczne - Magicians Skin Pack: powiewające peleryny, cylindry i tajemnicze emblematy - Time Travellers Skin Pack: eleganckie futurystyczne garnitury i zaawansowane technologicznie akcesoria Wszystko, co Hamster Playground ma do zaoferowania - każdy tryb od Truck Pulling i Eating Contests po Skateboard Races i Beware The Cat, każdy świat od Spooky Hamster House i Hamster City po Doll House, Royal Courts i Cute Pet farms, plus każda skórka od zbroi Conqueror po starożytne regalia - odblokowane razem w jednym epickim pakiecie.