Hamster Playground - Tales & Tails Skin Bundle
Wejdź do świata mody i przygody i daj swoim chomikom stylową metamorfozę godną legend z Tales & Tails Skin Bundle, pięcioma kultowymi pakietami skórek obejmującymi epoki, intrygi i iluzje: - Pakiet Skórek Starożytnych: egipskie nakrycia głowy faraonów, greckie togi i złote wieńce laurowe - Pakiet Skórek Zdobywców: surowe tuniki wikingów, hełmy z rogami, pirackie płaszcze i trójrożne kapelusze - Pakiet Skórek Detektywów: płaszcze i klasyczne czapki detektywistyczne - Pakiet Skórek Magików: powiewające peleryny, cylindry i tajemnicze emblematy - Pakiet Skórek Podróżników w Czasie: eleganckie futurystyczne garnitury i zaawansowane technologicznie akcesoria Mieszaj i łącz te pięć pakietów, aby tworzyć nieskończone kombinacje stylów dla chomików!