Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Przygotuj się na najnowszy dodatek do trybu gry, pompujący adrenalinę, do Hamster Playground - wprowadzający zupełnie nowy tryb gry „Skateboard Racing”! Nadszedł czas, aby Twój chomik stał się sensacją jazdy na deskorolce. Weź udział w wyścigach, poruszając się po specjalnie zaprojektowanych torach, ścigając się wraz z 3 innymi chomikami, aby zostać zwycięzcą i zdobyć nagrody. W „Wyścigach na deskorolce” zwinność Twojego chomika zostaje wystawiona na ostateczną próbę. Rywalizuj z przyjaciółmi lub przeciwnikami AI, każdy wyścig zapewnia ekscytujące wrażenia. Naciśnij przycisk w odpowiednim momencie i popchnij się ku zwycięstwu. Ryk tłumu, podmuch wiatru podczas przyspieszania i radość z przekroczenia linii mety – „Skateboard Racing” wnosi nowy poziom emocji do HamsterPlayground.