Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
Czas na odrobinę fantazji w naszym życiu! Royal Hamsters to kolejny pakiet DLC do Hamster Playground – fantastyczna dawka zawartości, która dodaje nowe elementy do rozgrywki. Tym razem mamy okazję wcielić się w nasze chomiki w rycerzy, smoki, księżniczki czy błazny Pomóż im, dekorując ich dom w stylu zamku, ubierając je w nowe stroje przypominające członków rodziny królewskiej. Wykonuj nowe zadania i ucz się nowych zawodów niczym ze średniowiecznych opowieści. Pakiet DLC Royal Hamsters zawiera: Nowe przedmioty pasujące do średniowiecznych historii dla domu chomika; Kostiumy zawierające błazna lub smoka Zupełnie nowe zadania z unikalnymi nagrodami; Nowe zadania do wykonania dla Twoich chomików.