Hamster Playground - Magicians Skin Pack
Zanurz się w czarujący świat magii z zestawem chomika Magicians! Płaszcze, czapki czarodziejów i różdżki przemieniają Twojego chomika w mistycznego czarodzieja. Zobacz, jak Twój chomik olśniewa dziwacznymi sztuczkami i iluzjami, stając się gwiazdą własnego magicznego przedstawienia. To DLC zawiera gotowy zestaw nowych strojów, a także osobne przedmioty, które Twój chomik może ubrać w inne dostępne elementy.