Hamster Playground - Kawaii DLC
Domo Arigato, panie Hamsta! Kawaii to nowy pakiet DLC do gry Hamster Playground – pakiet zawartości mocno nawiązujący do krainy kwitnącej wiśni. Dzięki temu zestawowi Twoje chomiki będą mogły wcielić się w samuraja, założyć kimono itp. Wpraw swoje chomiki w dobry nastrój, dekorując ich dom w iście azjatyckim stylu. Wykonuj nowe zadania i wykonuj nową pracę w przesadnie efektownym miejscu nawiązującym do Japonii. Kawaii DLC zawiera: Nowe pasujące przedmioty w stylu japońskim do domu chomika; Kostiumy, które pozwolą Ci ucieleśnić Twoje azjatyckie korzenie. Zupełnie nowe zadania z unikalnymi nagrodami; Nowe zadania do wykonania dla Twoich chomików.