Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Wyjdź za granicę labiryntu i przedłuż zabawę, odblokowując cztery dodatkowe tryby gry dla Hamster Playground - przetestuj swoje chomiki w konkurencjach takich jak Przeciąganie Pojazdu, Konkurs Jedzenia, Wyścig na Deskorolkach i Uważaj na Kota. Nowe tryby można cieszyć się zarówno offline, jak i online, a także pozwalają na grę do czterech graczy, więc zaproś więcej znajomych i pokaż im, kto rządzi we wszystkich grach. W "Przeciąganiu Pojazdu" twój chomik zakłada swoje maleńkie uprzęże i przygotowuje się do holowania miniaturowego wózka. W "Konkursie Jedzenia" strategia spotyka się z obżarstwem, gdy twój chomik pochłania różnorodne smakołyki, od chrupiących nasion po pyszne warzywa i wszystko pomiędzy. W "Wyścigu na Deskorolkach" zwinność twojego chomika jest poddawana ostatecznej próbie. Tryb "Uważaj na Kota" zapewnia nowy poziom emocji, gdy twój chomik sprintuje, gdy światło jest zielone, ale musi zatrzymać się w miejscu, gdy zmienia się na czerwone.