Hamster Playground - Detectives Skin Pack
Wejdź do ekscytującego świata rozwiązywania zagadek dzięki zestawowi Detective Hamster! Ubierz swojego futrzanego przyjaciela w klasyczny strój detektywistyczny, w komplecie z trenczami, szkłami powiększającymi i kultowymi kapeluszami detektywistycznymi. Twój chomik jest teraz bystrym śledczym, zawsze gotowym do rozwiązania kolejnej uroczej sprawy. To DLC zawiera gotowy zestaw nowych strojów, a także osobne przedmioty, które Twój chomik może ubrać w inne dostępne elementy.