Hamster Playground - Cute Pets DLC
Czuję się tu trochę jak na farmie.... Cute Pets to nowy pakiet DLC do Hamster Playground - tym razem mocno powiązany z farmą! Dzięki temu zestawowi Twoje chomiki mogą wcielać się w różne urocze zwierzęta. Obudź swoje chomiki w zupełnie nowej rzeczywistości, dekorując ich dom w naprawdę uroczej atmosferze. Wykonuj nowe zadania i wykonuj nowe prace, tym razem na farmie! Pakiet DLC Cute Pets zawiera: Nowe przedmioty związane z rolnictwem i zwierzętami do domu chomika; Kostiumy, które pozwalają chomikom przebrać się za ulubione zwierzę Zupełnie nowe zadania z unikalnymi nagrodami; Nowe zadania do wykonania dla Twoich chomików.