Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
Uwaga wszyscy miłośnicy chomików! Przygotuj się na ekscytujący dodatek do HamsterPlayground - tryb „Beware The Cat”! W tym emocjonującym trybie gry Twój chomik zmienia się w czołowego kierowcę wyścigowego, próbującego dotrzeć do mety oznaczonej kultowymi czerwonymi i zielonymi światłami. To nie tylko wyścig; to test szybkości, zwinności i doskonałego wyczucia czasu! Tryb „Beware The Cat” zapewnia nowy poziom emocji, ponieważ Twój chomik biegnie, gdy światło jest zielone, ale musi zatrzymać się w miejscu, gdy zmieni kolor na czerwony. Rywalizuj ze znajomymi lub przeciwnikami AI w szybkich wyścigach pełnych nieoczekiwanych przystanków i startów. Przejdź przez wyścig i dobiegnij do mety, udowadniając, że Twój chomik jest nie tylko szybki, ale także niezwykle responsywny.