Halo - REACH
Halo: REACH * dla gry Halo: Master Chief Collection jest przeznaczone dla konsoli Xbox One, która wygląda lepiej niż kiedykolwiek wcześniej, w tym rozdzielczość 4K UHD i technologię HDR na konsolach Xbox One X. Experience tragiczna i Bohaterska historia Noble Team, grupy Spartanin, która przez wielką ofiarę i odwagę, uratował niezliczone życie w obliczu niemożliwych kursów. Planeta REACH jest ostatnią linią obrony ludzkości pomiędzy zawarciu przymierza i ich ostatecznym celem, zniszczeniem ziemi. Jeśli upadnie, ludzkość zostanie zepchnięta na skraj zniszczenia. \ Nciesz się ikoniczny tryb multiplayer Halo * * doświadczenia z pokolenia definiowania graczy dostosowywania, niezapomniane mapy i klasyczne tryby gry. Walcz samotnie lub z kolegami z drużyny w Firefight, aby przetrwać przed niekończącymi się falami wrogów rozmieszczonych z coraz trudnościami. Wszystkie renderowane w oszałamiający szczegół na Xbox One i Xbox One X. * Halo: Master Chief Collection jest wymagane do odtwarzania (tylko cyfrowe) Halo: REACH. * * gra wieloosobowa Halo: REACH PvP jest dołączona do gry Halo: The Master Chief Collection. Ten zakup zapewnia oryginalną kampanię Halo: REACH i tryby gry Firefight.