Halloweenowa mapa „Bitwa” do Minecrafta
Nękaj swoich znajomych na nowej, potwornie dobrej mapie do minigry „Bitwa”. Ta wykonana z użyciem halloweenowych tekstur mapa będzie wyjątkowo strasznym dodatkiem do Twojej kolekcji. Karnet jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).