Halloween - Digital Deluxe Edition
Zawartość przedpremierowa obejmuje: Wcześniejszy dostęp 4 września 2026 r. o godz. 18:00 czasu polskiego Wyjątkową skórkę Michaela Myersa „Phantom” Zawartość wydania Digital Deluxe obejmuje: Ekskluzywną skórkę Michaela Myersa „Więzień” 2 wyjątkowych cywilów (Alexis i Richard) I inne niespodzianki! Jest noc Halloween 1978 roku. Niczego niepodejrzewające rodziny ze spokojnego miasteczka Haddonfield przygotowują się do świąt, a zło powraca do domu. Wciel się w Michaela Myersa i ucieleśnij zło lub ocal swoich sąsiadów jako bohater Haddonfield w Halloween, najlepszej asymetrycznej grze typu sandbox horror. Wcielając się w Michaela, gracze zakładają maskę, stają się Boogeymanem i z nieustępliwą obsesją prześladują niewinnych mieszkańców. Obdarzony koszmarnym zestawem umiejętności Michael wykorzystuje cienie i skradanie się, aby zaspokoić swoją żądzę krwi. Nie oznacza to jednak, że Haddonfield podda się bez walki. Przerażeni mieszkańcy miasta wezwą lokalne władze, a nawet będą walczyć w obliczu zagrożenia, co zmusi Michaela do unikania wykrycia. Po raz pierwszy fani przełomowego filmu będą mogli zobaczyć upiorne wydarzenia z „The Night He Came Home” oczami Michaela Myersa w oddzielnym trybie fabularnym dla jednego gracza. Jako bohater Haddonfield musisz ostrzec mieszkańców miasta przed zbliżającym się złem i pomóc im uciec, zanim padną ofiarą nieustępliwego pościgu Michaela. W dynamicznych i ciągle zmieniających się asymetrycznych meczach wieloosobowych 1 na 4 gracze wcielający się w bohaterów muszą uzbroić się w przedmioty codziennego użytku, broń i wiedzę, aby walczyć z nieprzewidywalnym i nieśmiertelnym wrogiem. Przekonanie mieszkańców miasta i skontaktowanie się z policją spowoduje pojawienie się coraz silniejszych i dokładniejszych patroli w okolicy. Aby wyrównać szanse, możesz dowodzić postaciami niezależnymi i wyposażać je w broń, aby przechytrzyć lub nawet pokonać zło, zapewniając sobie cenną szansę na ucieczkę. Ta wciągająca gra typu sandbox horror została stworzona na mechanizmie graficznym Unreal Engine 5, aby zapewnić wciągającą i dynamiczną rozgrywkę, realistyczne postacie niezależne, niesamowicie realistyczną grafikę, oświetlenie na poziomie kinowym i niekończące się przerażenie Tobie i Twoim znajomym. Asymetryczny horror zawita do Twojego domu w Halloween.