Gunsmith Simulator - Flint & Powder
Przenieś się w przeszłość, by odkryć sekrety dawnych mistrzów broni palnej! W dodatku "Flint & Powder" masz okazję zanurzyć się w fascynującym świecie historycznych broni skałkowych z epoki czarnego prochu. Zyskaj nowe umiejętności, naprawiając, rekonstruując i testując pięć unikatowych modeli, które odcisnęły piętno na historii broni palnej. Stań się prawdziwym znawcą kunsztu dawnych rusznikarzy! W Gunsmith Simulator - Flint & Powder znajdziesz: Spanish Miquelet Pistol Hiszpański pistolet Miquelet to klasyka broni skałkowej, wyróżniająca się precyzyjnym mechanizmem zapłonowym. Pistolety z zamkiem Miquelet, znane ze swej niezawodności i eleganckiego wykonania, były ulubieńcami hiszpańskich oficerów i szlachty w XVIII wieku. Flintlock Derringer Małe, lecz śmiercionośne — te kieszonkowe pistolety są symbolem skrytych broni epoki czarnoprochowej. Często używane do samoobrony, Derringery oferuje kompaktową siłę ognia, idealną na krótkim dystansie. Sztucer Kozienicki Wytwarzany w Polsce sztucer Kozienicki był uzbrojeniem o wysokiej precyzji, wykorzystywanym przede wszystkim przez żołnierzy I Rzeczypospolitej. Charakteryzował się starannym wykonaniem i imponującą celnością. Brown Bess Jeden z najważniejszych muszkietów w historii brytyjskiej armii, Brown Bess stanowił fundament uzbrojenia w XVIII i XIX wieku. Znany z solidności, służył na polach bitew Europy i zamorskich kolonii przez niemal sto lat. Danish M-1772 Flintlock Dragoon Pistol Duński pistolet dragona z 1772 roku to przykład broni stworzonej dla kawalerii. Wytrzymały i łatwy w obsłudze, służył duńskim kawalerzystom podczas bitew i potyczek, łącząc mobilność z niezawodnością. Przygotuj się na odkrywanie historii zaklętej w żelazie i drewnie, poznając kunszt mistrzów rusznikarstwa z dawnych epok!