GUNDAM ROGUE ORBIT
Ta dynamiczna gra akcji to odważne, nowe spojrzenie na Gundam poprzez szybką, filmową walkę w całkiem nowym uniwersum. Rodzisz się, by zostać pilotem Wejdź do kokpitu jako pilot Gundam Helix i dołącz do różnorodnej zbieraniny żołnierzy, gdy ludzkość mierzy się z potężnym, nieznanym zagrożeniem. Bierz udział w dynamicznych i intensywnych starciach Przejmij kontrolę i wskocz do szybkiej, energicznej walki wręcz. Każde starcie nagradza umiejętności i prędkie, zdecydowane działania, gdy ty sprawdzasz granice wytrzymałości swego kombinezonu bojowego Gundam. Tu zaczynają się nowe wrażenia Gundam Filmowa fabuła GUNDAM ROGUE ORBIT to odważny, nowy rozdział sagi GUNDAM, stworzony jako idealny punkt startu dla nowych graczy oraz emocjonująca ewolucja dla długotrwałych fanów.