Gunboat God
A niech to! To przecież kanonierka! Przygotuj się, żeby strzelać szybko, robić jeszcze szybsze uniki i rzucić się w wir walki w chaotycznej side-scrollowej strzelance 2D, pełnej broni, rozmaitych przeciwników i chytrych sztuczek. Tylko od ciebie zależy, czy uda ci się uciec z tego nieznanego miejsca i powrócić do Cytadeli w przestworzach. Obyś miał plan, aby zrobić dobry użytek ze swojej kanonierki! Wykonaj mnóstwo szalonych, wciągających misji, szlifując umiejętności, dzięki którym staniesz się prawdziwym bogiem kanonierek. Wróć z nowym uzbrojeniem, zdolnościami i szybkimi palcami, aby jeszcze bardziej wyśrubować swój rekord. Walka kanonierką Czym byłaby kanonierka bez… BRONI! To dobrze, że otacza cię woda, bo akurat SIŁY OGNIA ci nie brakuje! Armaty, lasery, bomby i… [sprawdzam notatki] ATOMIZER?! Rozwiń i ulepsz swoją artylerię na wiele sposobów, zapewniając sobie super-manewry, większe wybuchy i skuteczniejsze strzały. Pokonywanie bossów Co to ma być, u licha?! Z głębin oceanu wyłoniły się straszliwe potwory, ale na szczęście twoja artyleria ma większą siłę rażenia. Zmierz się z wymagającymi bossami w wieloetapowych walkach, które wystawią twoje umiejętności manewrowania, strzelania i rozbijania na ostateczną próbę. Musisz szybko sterować i doskonale panować nad swoją łodzią, bo tylko w ten sposób poślesz te… straszydła tam, gdzie ich miejsce! Pokonywanie fal Co może być lepszego niż strzelanie do różnych rzeczy? Nic, ale można zadbać o to, żeby świetnie się przy tym prezentować! Pędź do przodu, miażdż i rozbijaj przeciwników, którzy wejdą ci w drogę. Zmieniaj swoją kanonierkę w mgnieniu oka, aby zanurzyć się w nowe głębiny i poszybować ku nowym przestworzom. Pod powierzchnią kryją się kopalnie, z góry pada kwaśny deszcz – a twoim zadaniem jest opanować tę niewesołą sytuację. To nie pora, aby uginać się pod presją! Przyjaźń z krokodylem To niebezpieczne iść do walki samemu, ale na szczęście jest Yeti, najlepszy krokodylowy mechanik i najwszechstronniejszy pomocnik, jakiego możesz sobie wymarzyć! Pomóż mu podrasować twoją kanonierkę do najwyższego poziomu, a możesz być pewien, że zrobi wszystko, co w jego mocy, aby doprowadzić cię do domu. CHARAKTERYSTYKA: - 180 poziomów energicznej i płynnej strzelanki - Ponad 20 typów misji, w szczególności Kurs kolizyjny, Przetrwanie i… że co? Stan wrzenia? - 70 rodzajów przeciwników ostrzeliwujących twój kadłub - 8 różnych dział z możliwością udoskonalenia - Ponad 10 zdolności, rozszerzeń i mocy dla twojej kanonierki - 1 mówiący krokodyl!