Guilty Gear -Strive- : Season Pass 2
[Zawartość przepustki do 2. sezonu GGST] Niesamowita przepustka sezonowa, zawierająca 4 dodatkowe grywalne postaci, barwy dla postaci i etapy jako dodatkowe pakiety DLC dla gry Guilty Gear -Strive-. *Uwaga: przepustka do 2. sezonu GGST może być kupiona w ramach pakietu lub osobno. Upewnij się, że nie dokonujesz podwójnego zakupu. [Zawartość przepustki do 2. sezonu GGST] ・Pakiet DLC dodatkowego zestawu barw #2 ・Pakiet DLC postaci #6 Bridget ・Pakiet DLC postaci #7 Sin Kiske ・Pakiet DLC postaci #8 ??? (planowana publikacja w 2023) ・Pakiet DLC postaci #9 ??? (planowana publikacja w 2023) ・Pakiet DLC etapu #3 (planowana publikacja w 2023) ・Pakiet DLC etapu #4 (planowana publikacja w 2023) *Dostęp do tej zawartości wymaga zakupu głównego produktu i pobrania najnowszych aktualizacji. *Dodatkowa zawartość będzie dostępna w grze. Więcej szczegółów dostępnych jest po przejściu do listy usług w historii zakupów.