Guilt Battle Arena
Czy wystarczy jeden pocisk? Guilt Battle Arena to gra imprezowa oferująca szaloną rozgrywkę dla 1 do 4 graczy. Zrób na kanapie miejsce dla znajomych, wybierz swoją postać i podkręć temperaturę współzawodnictwa! Zwołaj przyjaciół i krewnych lub staw czoła SI w zmaganiach na jednej kanapie. Jeśli chcesz wygrać, nie zapomnij, aby podnieść swój pocisk po oddaniu strzału! Funkcje: * Zatrać się w rewelacyjnej rozgrywce dostępnej w 7 trybach. Zagraj w gorącego ziemniaka z bombą zamiast ziemniaka lub przejmuj flagi z użyciem armat. Czy schronisz się przed drobiowym deszczem? * Dodaj sprawom pikanterii za pomocą jednego z 6 modyfikatorów rozgrywki: chcesz plecaki rakietowe w połączeniu z niewidzialnością? Możesz to mieć! * Przedstawiamy: boty. Nikt nie chce z tobą grać? Zobaczmy, czy poradzisz sobie z tymi maniakalnymi botami! * 63 pokręconych kostiumów! * Przywróć pokój w galaktyce i rozpraw się z nieprzebranymi hordami sług Upiornego Sędziego!