Grotto
Grotto oferuje mistyczne doświadczenia fabularne. Jesteś Guślarzem – możesz rozmawiać z gwiazdami i odkrywać ich tajemnice. Gdy zapanował chaos, mieszkańcy doliny postanowili zaufać Twoim umiejętnościom jasnowidzenia i oddać się pod Twoje przywództwo. Grotto oferuje mistyczne doświadczenia fabularne. Jesteś Guślarzem – możesz rozmawiać z gwiazdami i odkrywać ich tajemnice. Gdy zapanował chaos, mieszkańcy doliny postanowili zaufać Twoim umiejętnościom jasnowidzenia i oddać się pod Twoje przywództwo. Ich los leży w Twoich rękach. Przemyśl znaczenie każdego z gwiazdozbiorów lub pozwól, by gwiazdy swobodnie wypełniły Twój umysł. Jesteś Guślarzem – od Ciebie zależy, jak odczytasz wróżby.