Greyhill Incident - Abducted Edition
Greyhill Incident to fabularna gra z gatunku „survival horror”, której akcja toczy się na początku lat 90. Wcielasz się w postać Ryana Bakera, który wyposażony w kij bejsbolowy i kilka kul w magazynku niezawodnego rewolweru musi przedrzeć się przez klimatyczne miasteczko Greyhill, mierzące się z inwazją UFO i szaraków. PRZEŻYJ KLASYCZNĄ HISTORIĘ INWAZJI UFO Nasilenie zjawisk paranormalnych w ciągu ostatnich kilku dni wywołało paranoję wśród mieszkańców Greyhill, którzy są przekonani, że wśród nich mieszkają obcy przybysze z kosmosu. Nikomu nie można ufać. W obawie przed odesłaniem do szpitala psychiatrycznego niewielka społeczność Greyhill boi się dzwonić na policję. Nie licząc na niczyją pomoc, mieszkańcy zabijają okna deskami i organizują straż sąsiedzką. PRZEBIJ SIĘ PRZEZ OKOLICĘ Ryan Baker próbuje przedostać się przez Greyhill i ocalić mającego poważne kłopoty sąsiada. Szukaj przydatnych przedmiotów, rozwiązuj łamigłówki i spotkaj innych ludzi, próbując przetrwać inwazję i przeprowadzić Ryana bezpiecznie przez okolicę. ZBADAJ OKOLICĘ I ODKRYJ PRAWDĘ Przekradaj się przez otwarte tereny Greyhill. Przeszukuj domy i stodoły w poszukiwaniu amunicji, przedzierając się przez miasteczko i próbując poznać prawdę o spisku obcych. WYSTRZEGAJ SIĘ SZARAKÓW Obcy stanowią nieustanne zagrożenie, próbując porywać mieszkańców, pobierać próbki, eksperymentować i prowadzić testy na ludziach. Skradaj się, biegaj i walcz, aby przedostać się przez Greyhill. Pamiętaj, aby wystrzegać się „szarych”.