Green Soldiers Heroes: Extreme Bikers
Inspirowana klasycznymi i zabawnymi grami zręcznościowymi z lat 90. Grafika low-poly nawiązująca do ery 32-bitowych konsol do gier. Tryb wyzwania Wciągająca rozgrywka, w której gracze muszą ukończyć 30 tras, szukając kolejnego punktu kontrolnego przed upływem limitu czasu. Tryb swobodny Jeźdź swobodnie po mieście, ścigaj się z dużą prędkością, skacz przez rampy i budynki. Eksploruj każdy zakątek w poszukiwaniu pakietów pieniędzy, aby móc kupić nowe motocykle.