Green Hell
Green Hell to realistyczny symulator przetrwania rozgrywający się w otwartym świecie niezbadanego lasu deszczowego Amazonii. Jesteś sam w dżungli, pozbawiony jedzenia czy ekwipunku a Twoim celem jest przetrwanie i znalezienie drogi powrotnej. Wyruszysz w podróż do granic własnej wytrzymałości, gdy ciężar emocjonalny i fizyczny odbije na Tobie swoje piętno. Jak długo jesteś w stanie przetrwać stawiając czoła nieznanemu? Podczas swej wyprawy nie możesz liczyć na niczyje wsparcie. Tylko własne umiejętności nabyte drogą prób i błędów pomogą ci przeżyć. Poznaj sposoby na budowanie szałasów lub tworzenie narzędzi i broni, które pozwolą ci polować lub obronić się przed niebezpieczeństwem. Walcz nie tylko z dziką przyrodą, wspinając się na szczyt łańcucha pokarmowego, ale też z bakteriami tropikalnymi chorobami, które mogą zagrażać życiu. Lawiruj między pułapkami zastawionymi zarówno przez naturę, jak Twój własny umysł, ogarnięty strachem przed czającym się w dżungli zagrożeniem.