Gravity Duck
Czy kiedykolwiek chciałeś być bogaty? Co jeśli mógłbyś zostać bogaty i kontrolować grawitację? Ta kaczka może z Twoją pomocą! Rzucaj, stosuj uniki i przemierzaj łamigłówki grawitacyjne na 140 poziomach, aby złapać wszystkie jaja i wrócić do posągu Maui! Chcesz zmienić kierunek swoich skoków grawitacyjnych? Użyj studni grawitacyjnych, aby zmienić kierunek, w którym spadasz, aby ominąć przeszkody i złapać jajka! Cechy: * Zmieniaj między 140 poziomami w 4 rozdziałach * Chwytliwa 8-bitowa muzyka * Żywe pikselowe poziomy * Użyj studni grawitacyjnych, aby zmienić kierunek, w którym spadasz * Unikaj kolców, pocisków i pułapek, aby zabezpieczyć jaja.