Gravel Demo
Wypróbuj najlepszą terenową grę rajdową wszech czasów! Gravel to zręcznościowa gra rajdowa, w której gracze mogą wybrać się w najbardziej malownicze miejsca na świecie! Niezależnie od tego, czy wybierzesz rajdy typu Wild Rush lub Cross Country, czy tory typu Speed Cross na stadionach Ameryki, jedno zawsze jest pewne: emocjonująca jazda z zawrotnymi prędkościami w najbardziej ekstremalnych rajdach terenowych! Gravel w wersji demo to dwa fantastyczne tory Wild Rush, wijące się wśród ośnieżonych górskich szczytów włoskich Alp, na stokach Mont Blanc. Cztery pojazdy do wyboru: wspaniałe samochody — Mini X-Raid All4 Racing i Mitsubishi ASX — oraz dwie ikony rajdów terenowych Toyota Celica i Lancia Delta Integrale! Możesz ścigać się w dzień lub w nocy, w złocistej poświacie poranka lub żywych barwach górskich zachodów słońca. Na żądnych wrażeń kierowców czeka jazda w zamieci — prawdziwe wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy!