Grave Seasons
Po karkołomnej ucieczce z więzienia udało ci się przedostać do Ashenridge, sielskiego miasteczka, w którym panuje dość niepokojący klimat. Twój plan rozpoczęcia tu nowego życia i dołączenia do rolniczej społeczności zostaje zakłócony, gdy w osadzie zaczyna dochodzić do tajemniczych morderstw. Grave Seasons to fabularny symulator farmy z przerażającym zwrotem akcji – ktoś w miasteczku jest seryjnym mordercą o nadprzyrodzonych zdolnościach. Elementy gry: Śmiertelny symulator farmy Uprawiaj pole, łów ryby, wydobywaj surowce i napędzaj lokalną gospodarkę, sprzedając swoje towary w miasteczku. Pamiętaj jednak, że twoje zbiory będą miały kluczowy wpływ na twoją zdolność do odkrycia sekretów Ashenridge. Rozwikłaj zagadkę Złośliwym zrządzeniem losu zostajesz uwikłany w sprawę brutalnych zbrodni, które zaczęły nawiedzać to urocze miejsce. Szukaj wskazówek i prowadź dochodzenie wśród barwnych postaci lokalnych mieszkańców, aby dotrzeć do szokującej prawdy. Może i trzeba będzie się czasem do nich włamać, ale przyjaciele nie mają tajemnic, prawda? Ochroń następną ofiarę Odkrywaj i wytwarzaj cenne przedmioty, które odstraszą zło czyhające na mieszkańców. Wydedukuj, kto będzie następną ofiarą, i zapobiegnij dalszemu rozlewowi krwi. Nawiązuj relacje... z właściwymi osobami Znalezienie seryjnego mordercy to niełatwe zadanie. Aby się to udało, konieczne będzie wzbudzenie zaufania mieszkańców przez wyświadczanie im przysług. Wszystko, co zrobisz – i czego nie zrobisz – będzie miało wpływ na rozwój historii. I tak, możesz nawet nawiązać romans z mordercą.