Grass Roots Pack
Święci słyną wprawdzie ze szpanerskich ciuchów i ekstrawaganckiego stylu życia, jednak mimo to gracze mają do wyboru wiele strojów, broni i pojazdów. Przykładem jest ten pakiet zainspirowany kulturą mniej zurbanizowanych regionów USA. Są w nim dwa nowe stroje, nowa broń i zabójczy pojazd!