Grand Theft Auto V Legacy (PC)
Gdy młody opryszek, emerytowany złodziej i groźny psychopata wplątują się w sprawy najbardziej przerażających i niezrównoważonych przedstawicieli świata zbrodni, rządu USA i przemysłu rozrywkowego, muszą wykonać serię niebezpiecznych napadów, aby przetrwać w bezlitosnym mieście, w którym nie mogą nikomu zaufać, a szczególnie sobie nawzajem. Grand Theft Auto V na PC pozwala zobaczyć wielokrotnie nagradzany świat Los Santos i hrabstwa Blaine w rozdzielczości do 4K i więcej, a także doświadczyć gry w 60 klatkach na sekundę. Gra na PC zapewnia wiele możliwości dostosowania gry do posiadanego komputera, w tym 25 różnych ustawień jakości tekstur, cieniowania, teselacji, antyaliasingu i innych, a także zaawansowaną obsługę sterowania myszą i klawiaturą. Dodatkowo wprowadzono suwak gęstości zaludnienia, który reguluje natężenie ruchu ulicznego i pieszych, obsługę konfiguracji z dwoma bądź trzema monitorami, wyświetlanie w trybie trójwymiarowym oraz korzystanie z kontrolerów bez potrzeby instalowania dodatkowych sterowników. Grand Theft Auto V na PC zawiera także Grand Theft Auto Online, które umożliwia rozgrywkę 30 graczom i dwójce obserwatorów jednocześnie. Grand Theft Auto na PC zawierać będzie wszystkie wprowadzone wcześniej ulepszenia rozgrywki oraz zawartość stworzoną przez Rockstar po premierze Grand Theft Auto Online, taką jak napady i tryby adwersarza. Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online w wersji na PC zawierają tryb pierwszej osoby, co pozwala graczom zwiedzać niezwykle dopracowany świat Los Santos i hrabstwa Blaine z zupełnie nowej perspektywy. Grand Theft Auto V na PC wprowadza także edytor Rockstar, czyli potężny wachlarz narzędzi pozwalający graczom Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online łatwo nagrywać, edytować i udostępniać filmy z rozgrywki. Tryb reżyserski pozwala inscenizować własne historie z wykorzystaniem postaci znanych z trybu fabularnego, pieszych, a nawet zwierząt. Oprócz zaawansowanych funkcji kamery i montażu, w tym przyspieszenia/spowolnienia oraz zestawu filtrów, gracze mogą również korzystać z utworów przewijających się w stacjach radiowych GTAV, jak i kontrolować dynamikę podkładu muzycznego. Ukończone filmy można udostępniać z edytora Rockstar bezpośrednio na YouTube. Znani ze ścieżki dźwiękowej do gry The Alchemist and Oh No wracają jako gospodarze nowej stacji radiowej Lab FM. Usłyszeć w niej będzie można nowe, ekskluzywne utwory prosto od tego utalentowanego duetu. Wśród artystów, którzy także wzięli udział w nagraniach, są m.in. Earl Sweatshirt, Freddie Gibbs, Little Dragon, Killer Mike oraz Sam Herring z Future Islands. Gracze mogą odkrywać Los Santos i hrabstwo Blaine, słuchając wybranej przez siebie muzyki za pomocą Self Radio, nowej stacji radiowej z utworami dodanymi przez gracza.