Graffiti Glow Skin
Czujesz przypływ buntu? Użyj pakietu DLC „Blask graffiti” ze skórkę do broni, której nie da się przegapić – dla tych, którzy pragną zostać zauważeni. Pasuje do wszystkich modeli broni w grze, zasyp wrogów gradem pocisków! Wymaga podstawowej wersji gry SGW Contracts 2.