Gra Sześcian - dodatek do Trybu automatowego
Aż dwóch graczy dołącza do zespołu jako Autoboty przeciwko Deceptikonom w największej dyscyplinie w Galaktyce, SZEŚCIANIE! Graj jako Autoboty, solo lub z przyjacielem, przez cztery wyjątkowe Areny. Kiedy SZEŚCIANY zostaną wypuszczone, trzymaj je tak długo, jak to możliwe, aby zdobyć punkty. Każdy Autobot i Decepticon ma własne specjalne zdolności, które pomogą Twojemu zespołowi utrzymać SZEŚCIAN. Po zakupie, Grę Sześcian będzie można wybrać w grze na ekranie Tryb automatowy.