Goofy Roofs Pack
Wreckfest nie jest dla ciebie wystarczająco zwariowany? W takim razie czas na prawdziwe szaleństwo z tymi przekomicznymi ozdobami dachowymi! Wybieraj spośród 20 fantastycznych dodatków, takich jak rakiety, ładunki wybuchowe, dmuchany jednorożec, cwaniackie okulary, nakrycia głowy i wiele innych. Dekoracje pasują do każdego wozu! Ten zestaw DLC jest też częścią karnetu sezonowego.