GONNER2
W grze GONNER 2 powraca Ikk – nasz bezinteresowny bohater z przypadku! Tym razem jego pomocy potrzebuje sama Śmierć. W jej siedzibie rozpanoszył się jakiś tajemniczy byt i potrzebuje pomocy Ikka, aby go pokonać. Podróżujcie przez mroczne, opanowane przez chaos czeluście spowite feerią barw, pełne niesamowitych bossów, starając się nie stracić głowy! GONNER 2 to generowana proceduralnie platformówka w stylu roguelike, która nie da wam chwili wytchnienia – teraz z jeszcze większą dozą chaosu, kolorów i zawartości! Cechy: – Dynamiczna platformówka i pełna akcji strzelanka – Proceduralnie generowane poziomy w dziwnym, surrealistycznym świecie – Nieliniowa struktura poziomów – Różne głowy, bronie i ulepszenia, które można łączyć – Sekrety i tajemnice! GONNER 2 to kontynuacja nagrodzonej na IGF gry GONNER.