Golfing Over It with Alva Majo
Golfing Over It with Alva Majo to zniechęcająca gra o wspinaczce na surrealistyczną górę przy pomocy piłki golfowej – coś dla wszystkich fanów Getting Over It with Bennett Foddy, hitu z 2017 roku. Podejmij wyzwanie, jakim jest wspinaczka na nieustępliwą górę, bez irytującego sterowania. Bennett Foddy zagrał w tę grę i dał jej swoje błogosławieństwo. Cechy: – Dotrzyj piłeczką golfową na szczyt. – Słuchaj, jak Alva tłumaczy, dlaczego stworzył tak okrutną grę. – Spadnij na sam dół. – A jeśli zdołasz dotrzeć na samą górę? – Czy to cię usatysfakcjonuje? – Czy uznasz, że było warto? – Pewnie tak.