Golf Peaks
Strój alpinisty możesz odłożyć na bok, bo w Golf Peaks wierzchołki gór zdobędziesz nie wspinaczką, a… grając w golfa! Golf to nie do końca Twoja bajka? Nie szkodzi! Golf Peaks nie wymaga żadnych umiejętności potrzebnych w tym sporcie. Po prostu złap kontroler i podbijaj szczyty w drodze do kolejnej rundy, ale nie w standardowym stylu. Zamiast tego postaraj się w pełni wykorzystać dostępną pulę kart akcji, za pomocą których będziesz mógł skierować piłkę do dołka i odblokować następny poziom gry! W Golf Peaks czeka na Ciebie ponad 120 przyjemnych, a jednocześnie wymagających poziomów, którym towarzyszyć będzie odprężająca muzyka i przyjemna dla oka, minimalistyczna oprawa graficzna! Tytuł w unikalny sposób łączy ze sobą mechanikę gry logicznej z łatwym do opanowania systemem ruchu opartym na kartach akcji. Minimalistyczna grafika przy akompaniamencie spokojnej ścieżki dźwiękowej sprawiają, że Golf Peaks to idealny sposób na relaks!