Gold Mining Simulator 2
Kształtuj teren, opanuj maszyny i przekop się do bogactwa. Gold Mining Simulator 2 przenosi Cię do dzikiej Alaski, gdzie przetrwanie i sukces zależą od Twoich umiejętności, strategii i pracy zespołowej. Doświadcz realistycznej deformacji terenu, zaawansowanej mechaniki wydobycia złota i pełnego trybu multiplayer. Zbuduj bazę, zarządzaj sprzętem i odkrywaj pięć biomów pełnych wyzwań i bogactw. Grasz solo czy z innymi – każda decyzja ma znaczenie. Witamy w Falcon Creek. Czas ruszyć po złoto!